tisdag 9 april 2013

Nittionionde dagen

NEEEEEEEJ!!!

Min kamera verkar ha lämnat in. Kolat. Trillat av pinn. Kilat vidare. Flyttat ihop med sankte Per.
DET FÅR INTE VARA SANT!

13 månader har jag haft den. Garantin är antingen 12 månader eller 2 år. Jag hoppas på 2 år för den är för ung för att lämna mig redan.
Risken är ju tyvärr att den blir ersatt av en ny digitalare om garantin är 12 månader eftersom jag läste på återförsäljarens hemsida att bara undersökningen av kameran kan kosta mellan 500-700:-. Den kostade 1000:- när jag köpte den.

Min kära kamrat, lämna mig inte än. Håll ut. Laga dig själv. Du som var så stark, gedigen, lätthanterlig och ständigt var till lags. 
Jag behöver dig mer än någonsin nu. 

JAG MÅSTE JU FÖR BÖVELEN HA EN KAMERA ATT FOTA TRÄDGÅRDEN MED! Hela min timelapsidé smulas sönder till en ouppnålig dröm om jag missar ett par dagar.

Buähähhähä

Kära vän, vänd om, gå inte mot ljuset. Dra nytta av det för att ta bra bilder åt mig istället!

Inga kommentarer: