torsdag 19 december 2013

Trehundrafemtiotredje dagen

Ja, då var det över. Sista praktikdagen är till ända och jag sörjer redan.Det har varit jättekul att vara på bibliotek. Det är en miljö och ett tempo som passar mig perfekt, och människorna som arbetar där har jag trivts otroligt bra med. Kommer sakna praktiken!
Ses snart igen.

Till något helt annat. VAD ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA VÄDER?!!!
Det är vinter. Det ska bli jul snart. Varför i helsicke är det trist, kallt, blött novemberväder?! Det ska vara frysgrader nu. Frost, is och snö. Inte en massa regn. Det förstör ju liksom hela julkänslan.Och jag och mamma som ska ut i skogen och hugga gran i morgon. Då ska det tydligen vara storm och regn. Åh vad jag längtar...! Jag hoppas bara vi hittar den "perfekta granen" väldigt snabbt!

Inga kommentarer: