måndag 9 december 2013

Trehundrafyrtiotredje dagen

Näst sista veckan på praktiken. All good things must come to an end, har jag för mig att jag hört någon säga nån gång, och det stämmer bra in på vad jag tänker just nu.
Nästa vecka blir det nya planera för framtiden, så det kommer bli spännande att se vart jag tar vägen här näst.

Annars plååågast jag mest just nu av att det är så mörkt hela tiden. Vad är det, elva-tolv dagar innan det vänder och blir ljusare igen? Inte en dag för tidigt om man frågar mig.
Den här veckan kommer vara fullt ös i förberedelser. Ska bara lussekatter och pepparkakshus. Vi ska göra korv och börja göra julgodis. Kanske slå in ett paket eller två och börja fundera på rimmen. Jag är så gott som klar med alla klappar. Det är bara en pottpresent och eventuellt ytterligare en klapp till pappa som saknas. Gött att vara på spår!

Inga kommentarer: