söndag 1 december 2013

Trehundratrettiofemte dagen

Jäkla hals att fortsätta trilskas. Nu har lungorna börjat säga ifrån också, och jag hostar så hela bröstet värker. Jag lär ha en mindre trevlig träningsvärk i morgon...! Blä!

Lite julkänsla har smugit sig på i varje fall. Föräldrar och jag började pynta lite smått igår och jag och fader fortsatte idag på förmiddagen med att hänga upp gardiner. Blev lite extra juligt må jag säga :). Gjorde ett tappert försök att lyssna på lite julmusik, men jag kammade noll. När jag var barn räckte det med lite bjällror för att jag skulle försättas i nån bullerby-jul-trans. Funkar inte riktigt så längre tyvärr.

Första december, första advent och Felines 4-årskalas. Ville gärna gå, men tänkte det är bäst jag håller mig hemma så jag inte råkar smitta ner nån. Var bara dit en snabbis och lämnade presenten. Feline ringde sen på kvällen och tackade :). Härliga unge! Glad att hon gillade den.

Bara 19 dagar kvar på praktiken också...

Inga kommentarer: