lördag 28 december 2013

Trehundrasextioandra dagen

När sist sov jag till efter kl 10?! Det behövdes väl antar jag eftersom jag börjar känna mig mig lite mer levande idag. Jag håller alla tummar och hoppas att det betyder bättring!!

Lit av ett bekymmer att jag inte är det minsta hungrig eller känner någon som helst aptit, och att trots att jag är otroligt torr i munnen inte kan dricka mer än ett par klunkar här och var.
Jäkla kropp att spela en spratt.

Men lite piggare är jag ändå, vilket är skönt. Det är första gången på 3 dagar som jag sitter vid datorn igen. Inläggen från julafton fram till idag är skrivna idag :). Nu när jag är så nära målet att ha skrivit ett inlägg varje dag detta år, kan jag inte ge upp. Även om det innebär att fuska lite, hehe.

Hoppas julen varit bättre för alla andra.

Inga kommentarer: