tisdag 31 december 2013

Trehundrasextiofemte dagen

Dag 365. Även kallad nyårsafton. Den sista dagen av 2013.

Tänk att jag gjorde det ändå. Skrev ett inlägg för varje dag det här året. Det kanske inte varit intressant alla gånger, men jag gjorde det ändå. För vems skull kan man fråga sig. 

Min mest, tror jag. Bara för att se om jag hade tålamod till det... och det hade jag. Höjdpunkten från året var helt klart 21 februari när jag tog körkort! Jag börjar le bara jag tänker på det, och jag kan knappt tro att det snart är ett år sedan redan. 
2014 ska bli fantastiskt på andra sätt. Mycket ska och kommer hända som rör om i grytan lite grann. 
Framtiden får utvisa hur det går.

Än så länge är det 2013 och årets sista dag så jag fokuserar på det och satte upp håret i en knut med lite pärlor. 
Någorlunda nyårsfin får man väl bli tänkte jag.

Gott nytt hår 2013

Inte nog med att det är årets sista dag, detta är dessutom min sista anteckning. 
Jag kan inte säga någonsin, men jag har inte planer på att fortsätta skriva än på länge. Detta blir det sista inlägget både för i år och för framtiden. 
Min blogg ego kommer försättas i dvala till tonerna av nyårsraketer och från och med i morgon kommer den redan vara historia. Med det sagt blir det adjö, farväl, auf wiedersehen och good bye.


MOT FRAMTIDEN OCH VIDAREEEEEEEE!



Inga kommentarer: