onsdag 24 december 2008

God Jul



Vi fick ett fint julkort från Anna med de barn i den familj hon jobbar i. Vet inte om hon läser bloggen, men alla här hemma hälsar God Jul tillbaka. Hoppas du får en fin julafton (fast du firar väl på juldagen kan jag tro?).

Jag tänkte göra samma sak som alla hundägare, sätta en jultomtemössa på Douglas och skicka honom som ett virtuellt julkort. Men innan jag hann hämta kameran hade han massakerat mössan, så tyvärr blev det ingen klassisk hund-tomtemössa-bild.

Hoppas att Annas jul i alla fall blir riktigt fin. Här har den börjat med plusgrader och disigt väder och bakfylla (för bror alltså, jag är ju alltid så propert tråkig och nykter, haha).

God Jul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Jag tittar in ibland på bloggen faktiskt!:)
Hade en underbar jul, hoppas att du hade det samma!Kraam

Anonym sa...

Vad roligt att det finns någon som tittar in =).

Härligt att höra, vi hade också en väldjigt bra jul trots att vi gjorde den på ett lite annorlunda sätt än vanligt. Såg bilderna på havet av paket som granen seglade omkring på. Ni måste ju öppnat klappar i timmar =D!