torsdag 4 december 2008

Klappat och klart

Jojomensan. Jag blir student till våren. Ska läsa in lite gymnasiekompetens. Engelska B och Psykoligi A. Ska bli väldans roligt. Fick reda på idag att jag blivit antagen till Engelskan. Till psykologin fick jag reda på för ett par veckor sedan, så nu är det dags att sätta sig vid skolbänken... eller ja, jag kommer ju plugga hemifrån så det blir väl att sätta sig framför skrivbordet och datorn... =).


Jag drömde om en väldigt smal, svart labradorvalp i natt. Vi i familjen hade bestämt oss för att köpa en ny hund och valde en ganska udda slumpmetod där valparna liksom lottades fram och ramlade ur ett hål i väggen. Och medan vi satt och väntade på vår tur så hoppades vi alla på att vi skulle få en svart hund. Och det fick vi. En högbent, släthårig, smal labradorvalp med vitt på bröstet. Jodå, jag är väl medveten om att det inte är en kakarktäristisk beskrivning av en typisk labrador, men i drömmer var det det. Efter att vi hade vunnit hunden började vi med trädgårdsarbete och en massa grannar kom och tittade på den nya hunden som tultade omkring. sn bestämdes det att alla skulle iväg på semester och hunden skulle vara klvar hemma, och sen vaknade jag.

Fullständigt ointressant =)!

Inga kommentarer: