tisdag 19 februari 2013

Femtionde dagen

Ja den femtionde dagen kunde ju ha börjat bättre. Vaknade halv 7 av ilande huvudvärk. Även i drömmen hade jag huvudvärk. Fast då var jag Barney från "How I met your mother" och körde runt i en rondell i Kungälv och tänkte "fasen vad den här filen gör ont! Men fasen vad dum jag är, det är ju bara att byta fil". Och det gjorde jag (=vände mig i sängen), men vaknade till såpass tillslut att jag insåg att jag varken var Barney eller i Kungälv och att det bara var att gå upp, hitta nått att käka och ta lite piller.
I och med att klockan var som den var fanns det ingen mening med att somna om så det fick bli lite film på morgonkvisten och varmdusch för att vakna till.

Det verkar inte bättre än att det kommer bli en lång, lång dag idag. Och jag kommer nog sitta i mitt soffhörn större delen. Förutom när jag ska ut med Loppan. Det kommer bli fint. Vissa dagar är det gott att bara kura ihop sig lite.


Inga kommentarer: