lördag 9 februari 2013

Fyrtionde dagen

Eftersom Marcus inte är här på sin födelsedag passar vi på att fira honom idag istället. Jag blir förvånad över hur mycket planering det krävs för ett sånt litet "kalas" som vårt. Det är ju bara vi fem, men trots det höll jag på i ett par timmar igår och idag. 
Igår med att så in urtjusiga paket och göra en banderoll (sista bilden) Och idag med att hänga banderoll, duka fint, blåsa ballonger, hänga serpentiner, baka en kaka som pyttebror gärna ville ha, städa och pust glömma äta lunch. Det gjorde väl inget eftersom jag inte var så hungrig ändå.

Kärleksmums var den eftersökta kakan

Gossens paket (jag tror han blev nöjd)

Världens tjusigaste banderoll.

Jag tror det blev ett fin kalas.... det är bäst för honom att han tycker det med tanke på hur mycket arbete det  var bakom!! :)

Inga kommentarer: