fredag 22 februari 2013

Femtiotredje dagen

Här sitter jag och njuter. Skönt att slippa tänka på övningsköra längre. Njuter av lugnet. Har ännu inte premiärkört ensam. Imorgon ska jag upp till Edet och handla lite, men pappa ska med så det blir ingen premiärtur direkt. (nu ska vi glömma bort de gånger jag kört utan lapp, shhh)

Jag är spänd på att de hur körkortet ser ut. Jag har för mig bilden blev helt ok.
Körkortet är lite av en seger faktiskt.

Litet orosmoln på min himmel. På måndag ska jag till tandläkaren och låta dem rota runt och gräva mig i truten. Om jag inte hade varit harig med att droga mig hade jag snott stesolid av mamma, haha. Nä, men det är inte en rolig tanke att ligga där medan de bänder och sliter. Huva. Det ska inte ta för lång tid i alla fall har de sagt, så jag hoppas på att det går undan.

Nu kikar jag på Lena Ph.

Inga kommentarer: