söndag 10 februari 2013

Fyrtioförsta dagen


Glömde ju mitt mästerverk!
Jag vet att det är en taskig redigering, men jag gjorde den lite hafsigt bara för att det ska bli lättare att se vad det är. Och det är ju hur tydligt som helst! Det är ju ett GLASSTÅG!! Klart att Marcus ska ha ett glasståg som "tårta". Visst är det det snyggaste tå ni nånsin sett? Eller hur? Eller hur?!! Var perfekt att äta till de tre ton våfflor vi käkade på kvällen.

Idag sitter jag här och häckar. Börjar undra om inte jag är på gång att bli sjuk :(. Nyser, snorar och har ont... kan bero på att jag sover dåligt också i för sig...

Douglas trattar omkring här som vanligt. Jag klipper inga klor idag, det gjorde ju veterinären i fredags. Jag ska däremot smörja med det klådstillande på tassarna och i ljumskarna. Konstigt nog verkar det inte som att han har nån klåda, för han gör inga försök att klia sig trots tratten. Vi ett tillfälle gjorde han en ansats att slicka sig på en tass utan resultat. Men det kan ju inte  vara skadligt med klådstillande väl? Vill att han ska bli av med svampen och tasslickandet med säkerhet en gång för all nu!

Inga kommentarer: