lördag 2 februari 2013

Trettiotredje dagen

Planen var att åka med mina kära bror till honom och hjälpa till att måla om hans arbetsbod, men det blev lite ändrade planer så jag tillbringade förmiddagen med att städa istället. Nu är det så rent att jag inte vill röra mig, hehe.

Kvällen kommer avnjutas framför tv:n och melodifestival. Sen börjar det nått brittiskt (kriminal)drama efteråt som säkert bli kul att titta på. Britterna brukar göra bra grejor. Jag hade hoppats på en ny säsong av Sherlock Holmes eller Mord i Paradiset, men sån tur har jag inte.
Sherlock slutade ju så spännande förra säsongen att det borde vara ett brott att inte fortsätta den. Visserligen gör de nog serien så handlingen följer böckerna något sånär och då blir det nog ingen fortsättning...
Morden i Paradiset slutade väl inte spännande, men serien var så bra och rolig och annorlunda gjord om man jämför med vanliga mordserier att jag hade gäääärna sett en fortsättning. Mer mord tack, haha.

Inga kommentarer: