måndag 18 februari 2013

Fyrtionionde dagen

Sen afton idag.

Var bjuden till Pernilla för lite kladdkakemuffins idag efter körningen. Gissa om jag hade sett fram emot det hela dagen! Efter att ha sett bilderna på muffinsen på bloggen var jag såld. Och herre min jösses vad det var goda. Jag åt tre! Men grädde. Och hallon.
Pernilla vet hur man ska baka och hur man ska bjuda det är helt klart.

Jag var naturligtvis inte där bara för muffins. Härligt sällskap med henne och kidsen var bonus :D! Efter läggdags blev det så att jag hängde kvar en stund.... till halv 12, haha. Hoppas jag inte stannade för länge. Är väl inte världsbäst på att läsa av sociala koder så för att jag med säkerhet ska fatta om jag tränger mig på eller inte får man nog vara övertydlig. Jag hade jättetrevligt i alla fall. Mysigt, gott, pratigt, varmt och alldeles alldeles underbart.
Så som det ska vara

Tjohej!

Inga kommentarer: