tisdag 26 februari 2013

Femtiosjunde dagen

Såhär kan det se ut i Lödöse idag. 

Det är gott att se sådana här bilder. Det finns hopp om att det finns en vår som lurar under snön.


Jag passade på att vara ute en stund i solen och gick upp till Ekeberg och fotade lite. Svårt att tro att bilderna är tagna vid samma tillfälle, hehe. Kanske har redigerat dem liiiiite.

Jag fick ett väldans glatt brev på posten idag med. Mitt körkort är klart. Jag drömde till och med om det i natt. Då var det litet och rosa med bara texten "KÖRKORT" och en bild på mig i motljus.
Rosa lär det väl vara... eller vilken färg har körkort? Men jag tror att det ska finnas lite mer information på den riktiga svänglappen än den i min dröm. Dessutom var jag bara 1,60 lång i drömmen. Helt uppåt väggarna. Jag är ju 1,61 (och en halv) sådetså!

Inga kommentarer: