onsdag 6 februari 2013

Trettiosjunde dagen

Det sticker i min njure. Lite obekvämt får jag säga. Ännu mer obekvämt var det uppe i Överby när mor och jag traskade runt och letade saker att köpa. Inte helt bekvämt. Men vi fick handlat lite i alla fall. Jag insåg ganska fort att det är totalt lönlöst för mig att försöka hitta hitta kläder när man är ute i affärer. Jösses så deprimerande. Kan vandra runt i timtal och titta på myllret av kläder och hitta ett plagg av tusen som man tycker är snyggt, provar och det sitter förjävligt. Nädu här får det fortsätta bli internetshopping för egen del. Sååååå mycket mer lätt och bekvämt. 

Det fick ovanligt lätt att köra dit får jag säga. Jag med mitt taskiga lokalsinne, som jag ärvt av min mor som förövrigt att med i bilen hade inte det bästa utgångsläget att köra dit. Men det gick bra :). Det är roligt att köra bil!

Inga kommentarer: