torsdag 14 november 2013

Trehundraartonde dagen

Ja det kommer surt efter när man plaskar i plurret. Även om vi tog lite tid till att fika så blev det ju ändå en tre timmar eller så i vattnet. Tiden flög fram på bib i varje fall och innan jag han tänka var mina fem timmar förbi och jag begav mig hemåt.
Här hemma, ja vad ska jag säga, TIMMAR ägnas åt att försöka hitta något att ge bort i present. Jag tror jag börjar bli på spår:
- Mattias = Klar
- Linnea = Klar
- Pappa = Klar
- Jasmine = Inte klar
- Feline = Klar

Julklappar:
- Pappa = Inte klar
- Mamma = Klar men inte köpt
- Mattias = Inte klar
- Marcus = Klar
- Pottpresent 1 = Klar med inte köpt
- Pottpresent 2 = Inte klar

Det blir värre med fantasin för varje år som går. Jösses vad svårt det är. Förra året hade jag lite av ett speltema... vad ska jag hitta på i år?!

Jag har ett par veckor till på mig i alla fall.

Inga kommentarer: