onsdag 20 november 2013

Trehundratjugofjärde dagen

Grattis Mattias 27 år idag. I två hela dagar är vi jämngamla :). 363 dagar mellan mig och min bror. Mina föräldrar hade bråttom att starta sin familj, hehe. Det blev bara ett blygsamt samtal till broder idag. Vi kommer inte fira honom idag eftersom han jobbar och ska träna sen ikväll så han kunde inte komma hit och bli uppvaktad. Vi kommer ha en familjemiddag på söndag istället och fira allihopa med skrålsång och paket till de som inte fått några än.

Grattis Linnea 3 år idag. Jäklar vilken fart det är! Redan tre bast! Jag åkte hem till Fanny med lite presenter från mig och mor. Vi var inbjudna till kalas på lördag, men vi har redan tackat ja till ett annat kalas som är då. Det är många som fyller i november, hehe. Så jag fick tittat in en snabbis och firat lite tillsammans med ett par ungar från dagis, deras mammor och småsyskon. Fullt hus kan man säga! Efter lite prat (eller mycket i mitt fall... Johanna Glappkäft osv), sång och tårtätning fick jag säga ajöss.

Nu är jag lagom trött i skallen så jag tar farväl.

Farväääääl

Inga kommentarer: