lördag 2 november 2013

Trehundrasjätte dagen

Det är synd att min lilla Lenovo befinner sig påväg till Frankfurt i detta nu. Då hade jag kunnat visa resultatet i Ann-Idas lägenhet. Vi är nämligen klara (om det inte är något som fröken residensägare vill att vi fortsätter med).Vi är synnerligen produktiva. Idag blev vi visserligen lite sena eftersom att jag tillsammans med broder den yngsta och fader skulle stämma upp i vacker skönsång för mamma för hon fyller 55 idag (HIPP HIPP HURRA), och för att Ann-Ida försov sig :). Vi började strax efter 9. Jag satte upp tapet och Ann-Ida fixade med handtag till alla skåp och lådor. Sen blev det lunchpaus och lite besök av Mikael med familj samtidigt som jag började måla kring fönsterna. Jag sparkade ut Ann-Ida till IKEA för att köpa hem det sista hon behövde och lagom till 14.30 var jag klar och masade mig hemåt.  Jag är själv mycket nöjd :). Det blev så bra i lägenheten!

Nu ska vi snart fira mamma. Tänkte göra kladdkaka. Får se om jag verkligen kommer till skott, haha.

Grattis till mamma, halvvägs till 110!

Inga kommentarer: