onsdag 22 maj 2013

Hundrafyrtioandra dagen

GRATTIS FANNY!!!
Fannys födelsedag idag. Och jag är så snäll att jag rotade runt i arkiven och hittade lite gamla bilder på oss:

2006

2001


Jag har massa mer, men jag tänkte att jag nöjer mig med de här två :). Har ju inte riktigt frågat födelsedagsbarnet om jag får lov att lägga ut bilder på henne, men jag är en ond bästis och gör som jag vill. Moahaha.
Jag kommer ihåg precis när vi tog de här bilderna. Bilden från 2006 var en varm sommardag. Så varm att jag inte ville gå ut (typ) och vi kom på att vi inte har tagit några bilder på oss två på ett par år så vi måste fota lite. Vi tog några tjusiga foton och kom den fina idén att sätta upp vårat hår i en tjusig 80-talstofs.... På den tiden hade vi båda långt hår.

Den andra bilden var samma sommar som jag flyttade från kära Dinglebo. Har även för mig att Elin är med, det kan vara hennes arm som är i kanten på bilden. Jag och Fanny brottas om kameran och lyckades få till denna urvackra bild. Modellagenturer, ställ er i kö!
Vi är grymma jag och Fanny!
Olika, men lika ändå kan man säga.
Ett  till dig för du vet väl att du är mig väldigt kär! Hoppas du fick en fin födelsedag.

Inga kommentarer: