måndag 2 februari 2009

Douglas-dag

Dagen har ägnats till stor del med Douglas. Det var fören gångs skull lite fint väder så jag tänkte ta kort. Dessvärre når inte solen ner i trädgården ordentligt så bilderna är inte så bra som de skulle kunna vara. ISO-talet ligger på 400 så bilderna är lite gryniga. Men det får gå ändå. Jag hade kunnat ta upp honom till ängen förståss, men jag är inte helt säker på att ha honom lös där samtidigt som jag håller på med kameran.

Annars började jag engelska idag. Psykologin funkar hyffsat nu, men engelskan är det lite problem med. Kommer inte in på klasskonferensen. Det löser sig säkert.

Granne med 1-åriga lillflickan var här idag också. Det är märkligt att se Douglas sköna attityd gentemot flickan. Hon kan peta, slita och dra och han rör inte en min. Om jag hade gjort detsamma skulle han morrat redan innan jag hade börjat, hehe.
Det är gött att se honom uppföra sig bra med barnen i alla fall. I för sig har han ett bra uppförande i vanliga fall också, endast lite svår vid hantering. Annars är han lydig och snäll och rolig.

Här är bilderna i alla fall.
NJUT!






















Inga kommentarer: