tisdag 10 februari 2009

Snö i slow motion

Ja idag har det behagat falla lite vita isstjärnor från himlen. Och de faller långsamt, så långsamt. Det ser ut som att de faller i slow motion. Jättevackert faktiskt. Lugnt och stillsammt, passar bra för stressade människor, om de hinner med att stanna upp och titta.
Jag har tur som har datorn vid mitt fönster och kan titta ut när helst jag vill.

Jag har lust att göra nått med händerna. Måla? Bygga? Sticka? Virka? Sy? Skriva? Hmm, jag vet inte.

Jag såg på ett program på tv igår, om en konstnärskille med MS som jag gjorde redigt vackra bilder. Titta bara på den här:

Gissa om man blir avundsjuk! Han gjorde massa annat också i många olika stilar. Tänk om man var lika månsidig och duktig! Johnny Hicklenton hette han förresten.
Läckert!

Inga kommentarer: