måndag 27 juli 2009

Distanser påväg

Mor och far har varot i väg till stan idag för att hälsa på farmor. Jag var hemma och bakade bullar men smör och madelmassafyllning... men det hör inte hit. När jag ringde mor för en stund sedan i akt och mening för att höra om de kunde köpa med sig huvudvärkstabletter med sig hem så berättade kära mor att de befann sig hemma hos hennes syster och just hade hämtat distanserna till trimmern.
Tjoho, blev så exalterad ett ögonblick att jag glömde de om piller, men jaja, jag får väl dricka vatten och hoppas den går över av sig självt.
HA HA nu kommer Douglas äntligen bli snygg igen.
Det är inte utan att jag börjar bli nervös för att börja med trimmandet. Brukar jag aldrig vara, men denna gången är det så mycket som ska trimmas väck att jag sitter som på nålar och har fjärilar i magen.

Jag hoppas trimmern motsvarar mina förväntningar så det går snabbt att trimma ned honom. Jag ar en inre syn av att pälsen "faller av" som det gör med fårklippningsmaskiner.
Hoppas på något sådant.
Vi får resultatet i dagarna.

Nu börjar det hända gejor.

Inga kommentarer: