lördag 6 juni 2009

Ännu mer student

Och studentfirandet fortsatte idag med mammas fastr och hennes barn och barnbarn, och mammas svåger.
Resten av släkten kunde inte komma (sjukhus, äldreboende, semester m.m.) Synd för dem för vi bjöd på hamburgare och glass med fruktsallad, hehe =).
Blev inte så många bilder fårn denna tilltällning. Jag var förpassad till köket för att hålla koll på att tallrikarna var välfyllda till hamburgarna ochs edan blev jag ålagd att göra fruktsalladen.

Min mammas faster till vänster, jag i mitten och min äldsta lillebror som ivrigt kollar in hackandet av frukt.



Douglas var glad åt gästerna, och jag tror också att en del gäster var glada i honom.


Kalasets yngsta deltagare. Theodor 6 månader. Mammas kusins barn tillika min syssling.



Han avr sällan stilla så jag fick använda akvariefunktionen med högt ISO-tal för att få honom någorlunda skarp utan att använda blixt. Mammas faster håller honom.


Några av gästerna. Från vänster: Mammas kusin Karin, mammas kusin Peters flickvän Malin, mamma själv, Studentgossen, Mammas svåger Lars, min bror Mattias och mammas kusin Johan.
De som saknas på bilden är jag, Karins man Mattias och Theodor, Peter, Pappa och Johans dotter Hanna.


Trots det låga antalet gäster tycker jag det blev riktigt lyckat.

Inga kommentarer: