onsdag 24 juni 2009

Framsidan

Jag vet inte om jag lagt så myccke energo och pratat om trädgården på framsidan här i bloggen. I vilket fall så är det dags för uppdatering. Var har hänt på ett år. Gräsmattan som var en kal brun fläck i februari förra året har börjat växa också så här ett år efter planteraing kan jag visa följande bilder:


Juli 08

Juni 09


Juli 08


Juni 09



Juni 08

Juni 09
Som ni ser är det fortfarande en hel del öppen mark och träden är fortfarande barn, men om ett par år kommer det vara riktigt fint tror jag. Det enda som ska vara synlig öppen jord är stigen, resten kommer täckas av backtimjan som blommar rosa, calystegia som blommar rosa och praktbrunört som blommar rosa, lila och vitt. Anar man ett tema, hehe.
Jag är själv myclet nöjs med vad jag åstadkommit av lite fröer, ett par köpta växter och några stulna plantor =).
Ha en bra dag i solen.



Inga kommentarer: