måndag 8 juni 2009

Katter

Jobbat färdigt för dagen och det är kallt ute så någon vidare utevistelse är det väl inte tal om. Soligt är det i alla fall så jag får dåligt samvete om jag sitter inne...hmm, man kanske skulle rensa lite ogräs eller så... men jag rensade ju rabatterna inför brors strudent sådär finns inget att göra...hmm...jag känner för att bygga nått, men vi har inget material. Jag kan ju alltid gå ner och forsätta renoveringen av källaren. Ja det tror jag at jag gör sedan. Och så måste jag ta "efter-bilder"på vardagsrummet. Det är en 5 månader sedan vi renoverade det, och jag har inte fått tummen ur och fotat än. Dåligt. Kan passa på att fota källaren när jag ändå håller på...

Jag röstade inte igår. Kom på bara för ett par dagar sedan att jag har inga giltliga ID-handlingar. Mitt leg givk ut -06 och jag har inte haft en tanke på att skaffa nytt eftersom jag inte har haft någon användning för det sedan -05 ungefär. Jaja, så kan det gå. Jag vet inte vad jag skulle röstat på även om jag kunde. Jag verkar inte stämma överrens med något part/repsesentant.

Jag gjorde det här aftonbladet-testet för att se vilket parto jag låg närmast. Utav alla partier i hela europa låg jag absolut närmast nått Slovenskt parti, utav Sveriges partier var det en delad förstaplats mellan Junillistan och Piratpartiet. Jag tyckte dte var ganska komiskt eftersom jag kryssade i "har ingen åsikt" på 25 av 30 frågor.

Inga kommentarer: