tisdag 23 juni 2009

Jag

Jag brukar inet vara den som gärna visar eller tar foton på mig själv. Kanske mest eftersom mitt ansikte blir skevare och skrevare för varje år som går vilket gör att hur jag än fösörker le eller ha en allvarlig min så ser dte påklistrat it. Idag gör jag ett sällsynt utvik däremot.
Jag lockade håret ihår och hade fultl med skurvlockar i skallen, och ta mig fasen att jag fortfarande var lockig när jag vaknade i morses.

Dte är egentligen ogjort arbete att locka håret. Det har en massa tid, man får omt i både armar och rygg och jag ska ändå tvätta håret idag, så i morn är det sedvanligt spikrakt igen.



Såg nu att jag borde färga mina ögonbryn igen om jag inte vill att de ska bli hel blonda...fast å andra sidan läste jag nånstans att det tydligen skulle vara modernt med ljusa ögonbryn, så jag kanste är ett riktigt modelejon nu, haha.

Jag måste ha den märkligtse kombinationen av håt. Mörkt på knoppen med lite röda inslag (skulle sett när jag blonderade mig för massa år sedan. Hej morot) men blonda ögonvryn och ögonfransar. Jodå, hely och hållent sant. Brun och fransae är så blonda att de bli osynliga på bild om jag inte färgar dem (se på öjerna mina och se om ni ser några fransar).
Jag kanske borde bli undersökt på nått genetiskt institut för att komam fram till hur denna undda blandning kunnde komma bli verklighet.

Nåja, Gomorron från trollet med ruffset här i sänger. Nu ska jag se på Knight Rider och kolla in min auktion på tradera.

Inga kommentarer: