fredag 18 januari 2013

Artonde dagen

Idag blir det lite paus i pluggandet. Fanny och kids kommer vid 11 och vi ska iväg på ett litet äventyr till Tre Hästar och till Jysk. Kommer bli så gott att träffa henne. Jag sitter med näsan i böckerna så mycket att resten av omvärlden försvinner lite grann. Det enda som existerar är eco driving, utsläpp, mönsterdjup, förbudsskyltar, statistik och vänstersvängar för hela slanten.

Jag vill lyckas den här gången! Jag måste lyckas den här gången!!
Det är inte klokt vad nervös jag är redan nu och ändå är det ett tag kvar innan det är upp till bevis. 
Och så de jäkla tänderna! Tanken på dem är plågsam också. 

Min hjärna är inte grym på att sålla bort den viktigare informationen från den mindre viktiga Så nu snurrar den för fullt. Det  är därför jag är såpass trött också kan jag tänka mig. Hjärnan tar inte paus utan snurrar så den glöder konstant och det tär på energin. 

En paus kan säkert vara välbehövlig idag. Fanny är en räddande ängel som står ut med mina nycker. 

Inga kommentarer: