torsdag 24 januari 2013

Tjugofjärde dagen

Ett bedrägligt lugnt har infunnit sig. Det lär blir andra bullar så småningom.
Ett litet avbrott för plugg under dagen då Fanny och kiddos var här. Fullt ös medvetslös nästan, haha.
Linnea har outsinlig källa av energi så det är bara att hänga med så gott det går i hoppandet av sängar, titta i böcker, rita, leka olika lekar och prata prata och prata. Orden bubblar ur henne och hon härmas hela tiden. Fanny och Arvid körde ett lite lugnare tempo och hängde i vardagsrummet. Det är fint att träffa dem och bryta timmarna av plugg så hjärnan får nått annat att tänka på ett tag.
Visserligen har jag tillbaka med näsan i böckerna mer eller mindre direkt efter att de hade åkt, men ett välkommet avbrott var det ändå. Tror det kan vara till fördel att tänka på annat ett tag än bara teori... kanske kan man ta till sig körkortsteorin på ett bättre sätt.

Jag vill gärna hoppas det i alla fall :).

I morrn ska jag ut och göra vägarna osäkra igen. Gissa var. Till KUNGÄLV så klart. När kör jag någonsin jag annan stans, haha.  

Inga kommentarer: