tisdag 8 januari 2013

Åttonde dagen

Jag drömde en verklig dröm. Jag drömde att mina hände var så porösa att när jag tuggade med dem lossnade det små bitar som jag lätt kunde tugga till pulver. Ungefär som att tugga på tavelkrita.
Jag såg framför mig i drömmer hur mina tänder till slut såg ut såhär:


Att jag vaknade med någorlunda ångest och panikflyktkänslor var därför inte helt oväntat! Usch, fy fasen vad obehagligt. Jag är mer än lovligt vettskrämd för vad som händer med tänderna. I min skalle håller mina tänder redan på att vittra bort och det är bara en tidsfråga innan jag behöver löständer! Jag kanske överdriver, men hjärnan är inte direkt logisk just nu.
Och så ska jag koncentrera mig på bilkörande samtidigt som tänderna. De som känner mig vet att jag inte är världsbäst på att kombinera två saker samtidigt. Jag är inte med minsta stresstålig och svara inte bra på någon typ av stress. Nerverna utanpå, det är jag det. Det här var inte vad jag behövde just nu.

Jag får koncentrera mig på körkortsteori och glömma tänderna för ögonblicket.
Adjööööööö

Inga kommentarer: