onsdag 16 januari 2013

Sextonde dagen

Jodå, det gick väl an att köra till farmor igår. Men det var lite av ett vågspel får man säga.
Jag vet inte om alla ser lika dåligt som jag när jag körde igår i mörkret och snöyran, men om de gör det så fattar jag inte hur de vill ligga en ångström från vår bil och gärna köra om.

 Ungefär såhär såg jag vägarna igår när det var bäckmörkt på väg hem rån farmor. Bilden är inte min i original och jag ar redigerat den så den ska lika så mycket som möjligt det jag ser med mina ögon.


Är det bara jag, men känns det inte lite riskabelt att köra om när sikten är så här usel? Fast det kan ju också bara vara jag som ser såhär dåligt i mörkret och då får man väl fråga sig vad jag gör ute på vägen när jag får ligga i typ 70 på motorvägen för att kunna upptäcka skyltarna i tid, haha. 

Men vi kom dit och hem helskinnade i alla fall så det var ju bra. 

Fick en finfin nyhet nu dessutom. En gammal klasskompis till mig väntar barn till sommaren :D! Finns ingen hejd på avynglingen bland mina vänner just nu. Det är roligt att se! Mer kiddos till mina vänner. Nya generationer! Jag har lämnat mitt vanliga namnförslag. Nån gång måste det väl födas ett barn i bekantskapskretsen som heter Johanna!

Inga kommentarer: