fredag 25 januari 2013

Tjugofemte dagen

Liten tur till Kungäl igen. Har nog kört på alla vägar i Kungälv nu. Några turer till kommer det bli I morgon... och nån gång till nästa vecka... får se hur mycket det blir.
Det är klart att jag måste köra nån annan stans också, men i och med att Kungälv har blivit lite av ett berg att bestiga känner jag att jag får fokusera där just nu först. Därför blir det en hel del turer till Kungälv. Efter alla rundor där har jag börjat tycka att Kungälv är riktigt fint. Har inte tänkte på det tidigare, inte ens när jag bodde i närheten tänkta jag på att Kungälv var fint. Men det har jag lagt märke till nu.
Snygg stad.
Var bortåt Kareby idag. Där har jag inte vart på typ 10 år eller så. Jösses vad det är förändrat. Kände knappt igen mig alls.


Inga kommentarer: